خدا اجازه
ســــــــــــــکـــــــــــوت

زندگی دیکته گفت ما همش غلط پشت غلط
عشق نوشتیم با الف نقطه گذاشتیم ته خط
من از اول همه جا نشوندن ته کلاس
...

حالا می گن یه کاری می گن حسابت با خداس

خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه
نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه

نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت

خونه ی بی چراغ من از تو همیشه روشنه
ببخش چندم تو، توبه ی چندم منه
تو بهترنی رفیقمی نمیشه از تو دل جدا
گمم نکن تو تاریکی دستمو ول نکن خدا

خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه
نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمه
نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت


نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت23:45---17 اسفند 1391
همیشه



در بدترین لحظه ها



تنها رها می کنی مرا و



بدترینِ لحظه ها



وقتی است



که تو



مرا



تنها

رها می کنی
پاسخ:salam raha mamnoon az inke sar mizani be webam


ghazal
ساعت12:35---30 آذر 1391
بتو خیلی دوست دارم موفق باشی آجی جون
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, | 19:26 | سمیه |